RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „MOTYLKI” I „BIEDRONKI”
6.30 – 8.20 Schodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami, praca indywidualna z dziećmi, udział dzieci w przygotowaniu do zajęć, swobodne zabawy w dowolnie dobranych grupach wg zainteresowań dzieci;
8.30 – 9.00 -czynności higieniczne przed śniadaniem, śniadanie, mycie ząbków
9.00-9.30-zabawa ruchowa Motylki, Biedronki zajęcia dydaktyczne
10.00-10.30 – 11.00- zajęcia dydaktyczne , zabawy zainicjowane przez nauczyciela, zabawy w kole ze śpiewem, czytanie bajek;;
11.00 – 12.00 - pobyt na świeżym powietrzu, zabawy wg zainteresowań dzieci;
12.00 – 12.15- przygotowanie do obiadu; obiad
12.30 – 14.00 leżakowanie (Motylki), zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne, praca indywidualna z dziećmi, zabawy utrwalające treści z zajęć , zabawy na świeżym powietrzu (Biedronki);
14.00 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku; podwieczorek
14.30 – 17.00 zabawy swobodne, kontakty indywidualne z rodzicami, praca korekcyjno-wyrównawcza, rozchodzenie się dzieci.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „ŻUCZKI”
6.30 – 8.20 Schodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami, praca indywidualna z dziećmi, udział dzieci w przygotowaniu do zajęć, swobodne zabawy w dowolnie dobranych grupach wg zainteresowań dzieci;
8.30 – śniadanie, mycie ząbków, zabawa;
9.00-10.00-zajęcia dydaktyczne-zabawa ruchowa;
10.00-10.30-j.angielski ;
10.30 – 11.00 -zajęcie dydaktyczne;
11.00-12.00- pobyt na świeżym powietrzu, zabawy wg zainteresowań dzieci;
12.00 – 12.30-przygotowanie do obiadu, obiad;
12.30 – 14.00 zabawa na świeżym powietrzu, zajęcia dodatkowe, zabawy wg zainteresowań dzieci, praca indywidualna z dziećmi, zabawy utrwalające treści z zajęć, czytanie bajek;
14.00 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku; podwieczorek
14.30 – 17.00 zabawy swobodne, kontakty indywidualne z rodzicami, praca korekcyjno-wyrównawcza, rozchodzenie się dzieci.