RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „MOTYLKI” I „BIEDRONKI”
6.30 – 8.30 Schodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami, praca indywidualna z dziećmi, udział dzieci w przygotowaniu do zajęć, swobodne zabawy w dowolnie dobranych grupach wg zainteresowań dzieci;
8.30 – 9.00 zabawa ruchowa/ćwiczenia poranne, czynności higieniczne przed śniadaniem;
9.00 – 9.30 śniadanie;
9.30 – 10.00 zabawy zainicjowane przez nauczyciela, zabawy w kole ze śpiewem, czytanie bajek;
10.00 – 10.20 zajęcia dydaktyczne;
10.20 – 11.30 pobyt na świeżym powietrzu, zabawy wg zainteresowań dzieci;
11.30 – 12.00 przygotowanie do obiadu;
12.00 – 12.30 obiad;
12.30 – 14.00 leżakowanie („Motylki”), zajęcia dodatkowe, zabawy dowolne, praca indywidualna z dziećmi, zabawy utrwalające treści z zajęć („Biedronki”);
14.00 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku;
14.30 – 15.00 podwieczorek;
15.00 – 17.00 zabawy swobodne, kontakty indywidualne z rodzicami, praca korekcyjno-wyrównawcza, rozchodzenie się dzieci.
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „ŻUCZKI”
6.30 – 8.30 Schodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami, praca indywidualna z dziećmi, udział dzieci w przygotowaniu do zajęć, swobodne zabawy w dowolnie dobranych grupach wg zainteresowań dzieci;
8.30 – 9.00 zabawa ruchowa/ćwiczenia poranne, czynności higieniczne przed śniadaniem;
9.00 – 9.30 śniadanie;
9.30 – 10.00 zabawy zainicjowane przez nauczyciela, zabawy w kole ze śpiewem, czytanie bajek;
10.00 – 10.20 pierwsze zajęcie dydaktyczne;
10.20 – 10.30 zabawa ruchowa;
10.30 – 10.50 drugie zajęcie dydaktyczne;
10.50 – 11.30 pobyt na świeżym powietrzu, zabawy wg zainteresowań dzieci;
11.30 – 12.00 przygotowanie do obiadu;
12.00 – 12.30 obiad;
12.30 – 14.00 zajęcia dodatkowe, zabawy wg zainteresowań dzieci, praca indywidualna z dziećmi, zabawy utrwalające treści z zajęć, czytanie bajek;
14.00 – 14.30 przygotowanie do podwieczorku;
14.30 – 15.00 podwieczorek;
15.00 – 17.00 zabawy swobodne, kontakty indywidualne z rodzicami, praca korekcyjno-wyrównawcza, rozchodzenie się dzieci.